آشیانه دانلود
دانلود نرم افزار

 

Avant Browser یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 

Avant Browser1 مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.2 Final

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 29.0.1547.57 Stable

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla FireFox New نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Firefox 24.0

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera 17.0.1241.53 Final

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 آبان 1392برچسب:نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera 17,0,1241,53 Final,
ارسال توسط احسان غفوری

 

با افزایش روز افزون تعداد سایت ها در اینترنت به طبع نرم افزارهای کاربردی هاست و برنامه های آپلود و دانلود نیز رونق بیشتری گرفته اند و تعداد آنها نیز رو به افزایش است و شرکت های ارائه دهنده در تلاشند تا با ارائه نرم افزارهای جامع تر و کامل تر نیاز کاربران را در این زمینه برطرف ساخته و بخش بیشتری از سهم بازار را نیز در اختیار خود بگیرند و به کاربران خود بیافزایند. از نرم افزار های ارائه شده در این زمینه می توان به CuteFTP اشاره کرد.اما نرم افزاری که امروز قصد معرفی جدیدترین ورژن آن را داریم FileZilla است. این نرم افزار یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه است. که در عین سهولت در استفاده قابلیت های فراوانی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

filezilla نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP به نام FileZilla 3.4.0 (نسخه قابل حمل)

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

TurboFTP 6.30 Build 862 نرم افزار قدرتمند و سریعی است که جهت رد و بدل اطلاعات به FTP سرورها بکار میرود. این نرم افزار با پشتیبانی از تکنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون SSL/TLS وSFTP,SH2 به Upload و Download فایل ها بین کامپیوتر شما و دیگر سرورها پرداخته و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه پس ازنصب در System Try ویندوز نشسته و همیشه در دسترس وب مسترها می باشد.

 

TurboFTP 6.30 انتقال سریع فایل ها به سرورهای FTP با TurboFTP 6.30 Build 862

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

نرم افزار BitComet یکی از عمومی ترین و علی ترین نرم افزارهای اشتراک فایل می باشد که با سرعتی بالا امکان انتقال فایل حتی از ۱۰۰MBتا چند GB را برای شما فراهم میکند. از جمله مزایای این نرم افزار : قدرت ، عاری بودن از آلودگی ، سرعت و راحتی در کاربرد آن است. این نرم افزار از : دانلودهای همزمان ، دانلودهای پشت سرهم ، انتخاب فایل دانلود مورد نظر از مجموعه فایل های قابل دانلود، شروع مجدد سریع ، چت ، کچ دیسک ، محدوده های سرعت ، نگاشت پورت ، پروکسی ، فیلتر نمودن IP و بسیاری دیگر پشتیبانی میکند.

 

bitcomet ارسال اطلاعات به اینترنت با BitComet 1.29.8 20110826 Beta + قابل حمل

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 

FlashFXP 4.1.1.1651 Final مدیریت قدرتمند FTP با نرم افزار FlashFXP 4.1.1.1651 Final

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

Xlight FTP Server v3.7.2 نام یکی  از نرم افزار های ساخت سرور اف تی پی می باشد . این برنامه به خاطر حجم بسیار پایین خود ( کم تر از ۴ مگابایت ) از شهرت خاصی برخوردار است ؛ٰ اما با این وجود تمامی قابلیت های مورد نیاز یک کاربر را در خود گنجانده است . بیشتر نرم افزارهایی که برای تبدیل کامپیوتر به سرور طراحی شده اند به دلیل حجم بالای خود ،‌ استفاده بسیار زیادی از حافظه و CPU می کنند که این عامل برای پایداری یک Server به هیچ وجه خوشایند نمی باشد . Xlight FTP Server که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی ویندوز های مایکروسافت را داراست با یک رابط گرافیکی ساده اما جذاب در استفاده از قابلیت های قرار داده شده به شما کمک می کند .

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری
 

ConcordFTP یک پل ارتباطی میان رایانه شما و سرورهای اف تی پی است که برای برقراری ارتباط ، داشتن مشخصات لوگین کاملاً ضروری و طبیعی می باشد . همزمان با این برنامه می توانید به چندین سرور مختلف متصل شوید و به دریافت و ارسال فایل های گوناگون به صورت امن بپردازید. نرم افزار ConcordFTP را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ConcordFTP مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5.0

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

FlashFXP نرم افزاری کاملا قدرتمند و حرفه ای در زمینه انتقال دیتا از طریق پروتوکول FTP می باشد. FTP که مخفف File Transfer Protocol می باشد یکی از قدرتمند ترین و سریعترین راه های انتقال اطلاعات در شبکه های رایانه ای می باشد. امروز این پروتوکول و اینگونه نرم افزار ها اکثرا برای انتقال و دریافت اطلاعات وب سایت ها بکار می روند به صورتی که شما با قابلیت کشیدن و رها کردن این نرم افزار می توانید پس از اتصال به سرور, تعداد نامحدودی از فایل ها را انتخاب و به آسانی آپلود نمایید. نرم افزار FlashFXP قابلیت ساخت یک لیست نامحدود از مسیر های اتصال به همراه نام کاربری و کلمه ی عبور را دارا می باشد که به شما این قابلیت را می دهد که پس از ذخیره سازی اطلاعات ورود به پروتوکول مربوطه در هر زمان تنها با یک کلیک به سرور خود وصل شوید و همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار به صورت همزمان چند فایل را آپلود نمایید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را نسبت به سایر نرم افزار های هم رده متمایز نموده است بالا بودن تعداد کانکشن ها هنگام انتقال اطلاعات می باشد که این قابلیت باعث افزایش سرعت انتقال نیز می گردد.

 

ftp انتقال سریع فایل در اف تی پی با FlashFXP v4.3.0.1937

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

برای ارتباط با سرورهای FTP داشتن یک نرم افزار کارآمد که بتواند کار برقراری ارتباط و همچنین تبادل اطلاعات میان سیستم و سرور را فراهم کند یکی از موارد کلیدی است. نرم افزاری که علاوه بر آپلود، کار دانلود را هم با بالاترین سرعت ممکن و با بهره گیری از تمامی استانداردها و همچنین امنیت بالا فراهم کند جز مواردی است که مدیران سایت ها به آن اهمیت ویژه ای می دهند. CuteFTP Professional یکی از همین ابزارهاست که شاید شناخته شده ترین نرم افزار در زمینه کار با پروتکل FTP‌ باشد. نرم افزاری که با هماهنگ شدن با استانداردها، شناسایی تمامی پورت ها، سرعت بالا در ارتباط، محدود سازی، امکان تعریف کاربران با دسترسی های مختلف و ده ها قابلیت دیگر توانسته میان کاربران حرفه ای به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

 

cute ftp.. برترین نرم افزار ارتباط FTP با نام CuteFTP Pro 9.0.0.63

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

Fences نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی محصول شرکت Stardock می باشد که کاربر با استفاده از آن میتواند آیکون ها و فایل های درون دسکتاپ را به زیبایی هرچه تمام تر طبقه بندی و دسته بندی نماید. اگر از جمله کاربرانی هستید که به صورت دستی نسبت به مرتب ساختن و تنظیم فایل ها،فولدرها و آیکون های درون دسکتاپ اقدام می کنید ، دیگر نیازی به صرف وقت و دقت نیستید. این نرم افزار هوشمند میتواند با تنظیمات بسیار ساده برنامه ها را درون فضایی خاص قرار دهد یا برای مثال فایل های نرم افزار doc درون فضایی مشخص قرار گیرند یا به روش دیگر فایل های درون شاخه ای مشخص از ویندوز برای مثال d:/my file/2013 درون یک فضایی مشخص و مجزا قرار گیرند.این فضاها میتوانند در اندازه و حالت های مختلف تنظیم شوند. برای مثال میتوانند به شکل مستطیل و مربع با سایزهای مختلف در قسمت های مختلف دسکتاپ قرار گیرند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار ساخت صفحات مجازی از دسکتاپ است. بدین ترتیب کاربر گویی چندین صفحه دسکتاپ دارد که میتواند فایل هایش را با استفاده از نرم افزار در صفحات مختلف قرار دهد و در مواقع استفاده کافی است با استفاده از drag صفحات را تغییر دهد و به اطلاعات دست یابد.

 

Fences طبقه بندی آیکون های دسکتاپ Stardock Fences 2.11.610

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

WRC FIA World Rally Championship 4 PS3-DUPLEX

 

WRC 4 ps3 cover دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PS3

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 255782
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1