آشیانه دانلود
دانلود نرم افزار

توسط نرم افزاری که این بار برای شما کاربران در آشیانه دانلود قرار می دهیم و بدون نیاز به نصب هیچگونه کدک اضافی قادرید علاوه بر فایل های رسانه ای رایج، فایل هایی با پسوند های ۳gp ، Flv ، Mov ، rm ، Mp۴ و یا Ogg را نیز پخش کنید این نرم افزار دارای پلاگین برای فایر فاکس نیز می باشد.به تازگی VLC 2.0 هم منتشر شده است. نسخه دوم این نرم‌افزار از فرمت‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند، سریع‌تر فایل‌ها را دیکود می‌کند و میانه بهتری با ویدئوهای HD دارد. این نسخه حتی به صورت آزمایشی می‌تواند دیسک‌های بلوری را هم پخش کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

امروزه با پيشرفت اينترنت و اطلاعات جالبي که در آن وجود دارند و اين که اين اطلاعات در اختيار افراد زيادي در سراسر جهان قرار مي گيرد ،فشرده سازي يکي از مسائل مهم محسوب مي شود. چرا که اکثر افراد در کشور عزيزمان از کم بودن سرعت اينترنت ناراضي هستند و دوست دارند مديران سايت ها اطلاعاتي را در اختيار کاربرانشان براي دانلود قرار مي دهند را تا حد قابل توجهي فشرده کنند تا کاربران بتوانند راحت تر و سريع تر آنها را دريافت نمايند و تا حدي اين مشکل نيز حل شود . همچنين در رايانه ي خودمان ممکن است فضاي کافي براي ذخيره ي اطلاعات در اختيار نداشته باشيم و از طرفي ديگر نمي خواهيم اطلاعاتي را حذف و اين اطلاعات جديد را جايگزين نماييم . در اين صورت اگر سي دي يا دي وي دي در دسترس نباشد تا اطلاعات ضروري را به داخل آن انتقال دهيم ناچار به فشرده سازي برخي اطلاعات در رايانه هستيم . اين فشرده سازي بنا به سليقه ي کاربر مي تواند با نرم افزارهاي خاصي انجام شود . در ادامه سوران نرم افزاري را به شما پيشنهاد مي کند که در زمينه از قدرتمندترين نرم افزارها به حساب ي آيد.
Winzip
يك برنامه معروف و قدرتمند و قديمي در زمينه فشرده سازي فايل هاي مي باشد.اين نرم افزار به راحتي و سرعت فايل هاي شما را فشرده يا از حالت فشرده در مي آورد تا فضاي ديسك شما كمتر اشغال شود و يا اينكه مديريت روي فايل هاي شما راحت تر باشد . Winzip از دو روش و متد قدرتمند و جديد PPMd and bzip2 براي فشرده سازي فايل هاي استفاده مي كند . اين نرم افزار به شما كمك مي كند كه فايل هاي مهم خود را فشرده كنيد و يا روي آنها پسورد قرار دهيد . اين فايل مي توانند هر نوع فرمتي را داشته باشند . برنامه مفيدي که با فشرده کردن انواع فايل ها، کار نقل و انتقال فايل ها را بسيار آسان و با صرفه ميکند، تقريباً تمام فايل هايي که از طريق اينترنت به اشتراک گذاشته مي شوند به نوعي فشرده مي شوند. تا به آساني قابل دريافت باشد، Winzip با پشتيباني از تمامي فرمت هاي رايج فشرده سازي يکي بهترين هاست، اين برنامه قادر به بازگشايي فايل هاي فشرده به فرمت هاي (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) ميباشد. اگرچه با آمدن ويندوز ايکس پي قابليت بازگشايي فايل هاي فشرده به فرمت Zip در ويندوز گنجانده شد ولي با نصب اين برنامه شما امکانات بسياري در کار با فايل هاي فشرده پيدا خواهيد کرد. مي توانيد اين نرم افزار کاربردي ارزشمند را از آشیانه دانلود به صورت رايگان دريافت نماييد .



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

دیگر لازم نیست زمانی که کامپیوترتان به ارتقا نیاز دارد زمان طولانی و خسته کننده ای را برای نصب دوباره صرف کنید. با نرم افزار Paragon Drive Copyمی توانید به سادگی اطلاعات مهم سیستم خود را برداشته و به هارد درایو جدیدتان منتقل کنید. این عملیات به هیچ گونه راه اندازی مجدد سیستم نیاز ندارد و کاملاً برای اطلاعات شما ایمن است. می توان  کار بر روی کامپیوتر خود را تا بعد از انتقال کامل ادامه داد، و پس از آن روی هارد جدید خود دقیقاً یک کپی از اطلاعات قدیمی با تمام نرم افزار هایی که آماده رفتن هستند ایجاد کرد. استفاده از Drive Copy انتقال سریع و کارآمد از کامپیوتری با هر نوع ترکیبی از سخت افزار/ نرم افزار برای هر منبع با هر هدفی امکان پذیر می کند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

به وسیله نرم افزار IcyScreenمی توان تعیین کرد که در چه زمان هایی به صورت خودکار از صفحه نمایش کامپیوتر عکس گرفته شود و علاوه بر اینکه عکس های گرفته شده را می توان روی هارد کامپیوتر ذخیره کرد، گزینه های دیگری را می توان انتخاب کرد، به عنوان مثال: ارسال به تعداد نامحدودی آدرس ایمیل از جمله خودتان، آپلود روی وب سرور از طریق FTP و یا ارسال برای هاست سرور ImageShack. این نرم افزار دارای پیکربندی و راه اندازی سریع و آسانی است، به طوری که می توان در کمتر از 3 دقیقه آن را به پایان برد و سپس با کلیک روی IcyScreen می توانید تنظیمات دیگر را به طور دستی انجام دهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

Norton Utilitiesنرم افزاری مناسب است که ابزارهایی ضروری برای بهینه سازی و بهبود کارایی کامپیوترتان فراهم می کند.Norton Utilities لینک های ریجستری خراب، فایل های آسیب دیده را یافته و اصلاح می کند، فضای دیسک را آزاد می سازد، حافظه سیستم را اصلاح می سازد، زمان راه اندازی را سریع تر ساخته و کارایی سیستم و برنامه های کاربردی را افزایش می دهد. برخلاف سایر نرم افزارهای هماهنگ کننده کامپیوتر Norton Utilities بطور 100 درصد بر افزایش کارایی و فراهم کردن ابزارهایی با کاربرد آسان متمرکز است. این برنامه با مدیریت Startup باعث بوت سریع تر کامپیوتر و برنامه های راه انداز اولیه شده و به جای load کردن تمام برنامه های ویندوز تنها آن هایی که شما انتخاب کرده اید را هنگام شروع، راه اندازی خواهد کرد. وقتی که شما حافظه بیش تری را در سیستمتان نیاز دارید این برنامه با یکپارچه سازی رجیستری، اصلاح حافظه به همراه تثبیت خطاهای رجیستری، سازمان دهی فایل های رجیستری و تعمیر لینک های معیوب به شما کمک می کند تا قادر باشید برنامه ها را سریع تر باز کرده و به صورت هم زمان با آن ها کار کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا دائماً داده های نفوذ پذیر ناخواسته را پاک کنید تا هکرها نتوانند به سیستم شما دسترسی پیدا کنند. ابزارهای مدیریت به شما امکان دیدن و مدیریت میزان مصرف حافظه ی برنامه های در حال اجرا را می دهند و بدین ترتیب شما می توانید تنظیماتی که باعث بهبود عملکرد کامپیوتر می شوند را اعمال کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

Resource Tunerبه شما اجازه مشاهده، extract، ویرایش، replace و حذف منابع فایل های اجرایی جاسازی شده مانند: آیکون ها، تصاویر، صداها، رشته ها، منو ها، dialogها و همچنین تمامی قسمت های ویژوال برنامه های ویندوز را می دهد. در واقع با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا بدون دسترسی داشتن به کد منبع واقعی اقداماتی همچون اضافه کردن علامت دلخواه خود به یک برنامه، تغییر پیام های محاوره ای و سفارشی کردن فعالیت های نوار ابزار را انجام دهید. Resource Tuner برای هرکسی که می خواهد نگاه و احساس متفاوتی نسبت به یک برنامه داشته باشد (حتی اگر یک برنامه نویس نباشد) امکانات هیجان انگیزی را ارائه می دهد که این برای بسیاری از افراد از جمله مترجمان ایده آل است.Resource Tuner درباره ابزاری که شما احتمالا به تغییر آن اطمینان دارید، کد منبع را در یک PE اجرایی اصلاح می کند. با این برنامه قدرتمند شما دیگر مجبور به تحمل آیکون ها و تصاویر پیش فرض نخواهید بود و می توانید برنامه های کاربردی را مطابق سلیقه شخصی خود تغییر دهید.


...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

CDRWINنرم افزاری است که امکان رایت  و DVD را برای شما فراهم می کند. قدرت رایت این نرم افزار با یک رابط کاربری مدرن برای CD، DVD و Blu-ray ثابت شده است و بیشتر توابع مهم به صورت واضح و با سرعتی بالا توسط این نرم افزار ارائه شده اند. CDRWIN به تکنولوژی state-of-the-art مجهز شده و ویژگی های آن را فراهم کرده که همین امر باعث شده تا در میزان اطمینان، سرعت و قابلیت های پرکاربرد موفق تر از گذشته باشد. در واقع CDRWIN نرم افزاری ایده آل و مفید در زمینه رایت است که برای افراد تازه کار و حرفه ای مفید است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1