آشیانه دانلود
دانلود نرم افزار

 

CDRWINنرم افزاری است که امکان رایت  و DVD را برای شما فراهم می کند. قدرت رایت این نرم افزار با یک رابط کاربری مدرن برای CD، DVD و Blu-ray ثابت شده است و بیشتر توابع مهم به صورت واضح و با سرعتی بالا توسط این نرم افزار ارائه شده اند. CDRWIN به تکنولوژی state-of-the-art مجهز شده و ویژگی های آن را فراهم کرده که همین امر باعث شده تا در میزان اطمینان، سرعت و قابلیت های پرکاربرد موفق تر از گذشته باشد. در واقع CDRWIN نرم افزاری ایده آل و مفید در زمینه رایت است که برای افراد تازه کار و حرفه ای مفید است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

با Fontographer می توانید به طراحی آسان حروف جدید و سفارشی سازی فونت های موجود بپردازید و در نتیجه فونت هایی با کیفیت بالا را داشته باشید که قابل استفاده در سیستم عامل های مختلفی هستند. در واقع Fontographer به منظور کمک به شما در ایجاد فونت های جدید، اصلاح فونت های موجود، اضافه کردن کاراکتر های اضافی، رفع ایرادات فونت های معیوب و تبدیل فونت های قدیمی در یک فرمت جدید، طراحی شده است. برخلاف اغلب ویرایشگرهای فونت این نرم افزار دارای رابط کاربری شهودی آسان و کارآمد می باشد که برای طراحان گرافیک، متخصصان DTP، خوشنویسان و تمامی کسانی که نمی خواهند برای ایجاد فونت های جدید بیش از حد وارد جزئیات فنی فونت ها شوند، تکنولوژی ایجاد فونت را فراهم نموده است.


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

براي پخش پسوند هاي مختلف تصويري و صوتي مديا پلير ويندوز نرم افزاري مناسب نيست . زيرا از پسوندهاي زيادي پشتيباني نمي کند و از اين رو کاربران را به سوي نصب نرم افزار پلير ديگر مي کشاند . در زمينه ي پخش فايل هاي صوتي و تصويري تعدد نرم افزارها بسيار است . يکي از بهترين نرم افزار در اين زمينه مي توان گفت نرم افزارjet audio مي باشد که با پسوند هاي فراواني که پشتيباني مي کند نياز کاربر را تا حد زيادي بر طرف مي کند . هر پليري فرمت هاي خاص خود را پشتيباني مي کند و ديگري ممکن است آن ها را پخش نکند . کاربران رايانه مي خواهند همه ي فايل هاي صوتي و تصويري را بتوانند با نصب فقط يک نرم افزار پخش نمايند . خوشبختانه آشیانه دانلود اين پلير همه فن حريف را در اختيار کاربران قرار داده است . نام اين نرم افزار حرفه اي K-Lite Codec Packمي باشد . با نصب اين نرم افزار قادر هستيد تقريبا تمامي فرمت هاي صوتي و تصويري را در رايانه تان اجرا نماييد  . در بين فرمت هاي مختلف فايل هاي تصويري و صوتي فرمت mkv يکي از محبوبترين فرمت هاست . فيلم هايي که فرمت آنها mkv باشد بسيار با کيفيت و در عين حال کم حجم مي باشد که همين امر سبب محبوبيت آن شده است . اين فرمت نادر با هر برنامه اي پخش نمي شود نرم افزارهاي بسيار کمي هستند که اين فرمت و فرمت هاي نظير آن را پشتيباني مي کنند . اما K-Lite Codec Pack قادر به پخش آن نيز مي باشد .
كلمه Codec به معناي COmpressor/DECompressor ( فشرده ساز / باز كننده فشردگي ) است : يعني يك روتين نرم افزاري كه ويدئوي خام آماده ذخيره سازي را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روي كامپيوتر از فشردگي خارج مي نمايد.  K-Lite Codec Pack يکي ديگر از اين کدک هاي قدرتمند است . يک پک کدک يک راحل مناسب و آسان براي پخش همه فايل هاي فيلم و صوت شما طراحي شده است . اين پک قادر است تمام فايل ها و يا حتي بعضي از فرمت هاي نادر را نيز پخش کند .  بعضي از فرمت هايي که اين کدک قدرتمند مي تواند پخش کند عبارت اند از : WMA, AAC, AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4 ... اين برنامه بعد از نصب يک مدياپلير معمولي را نصب مي کند که شما با استفاده از آن مي توانيد همه فايل ها را اجرا کنيد . شما بعد از نصب اين نرم افزار نيازي به برنامه هاي Real Player , PowerDVD , JetAudio , Media Player ,Quick Time نداريد چون اين کدک تمام فايل هاي مخصوص اين پليرها را پخش مي کند . نسخه اي را که در اختيارتان قرار داديم پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

Cheat Engineنرم افزاری است که به منظور کمک به کاربران بازی های کامپیوتری طراحی شده است تا توسط آن قادر باشید هر قابلیتی از بازی را که به صورت متغیر عددی تعریف شده است مانند میزان سلامتی، پول، تعداد تیرها و ... را به راحتی تغییر دهید به عنوان مثال اگر سلامتی شما در بازی رقم ۵ را نشان می دهد می توانید آن را به رقم ۹۹۹ و هر عدد دیگری تبدیل کنید. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچ ترینر و کد تقلبی برای بازی ها ندارید. Cheat Engine به وسیله یک اسکنر حافظه به سرعت متغیرهای مورد استفاده در داخل یک بازی را اسکن و به شما اجازه می دهد تا آنها را تغییر دهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

Xilisoft Video Converter Ultimate نرم افزاری بسيار قدرتمند و حرفه اي با کاربردی آسان برای تبدیل انواع فرمت های رایج ویدئویی می باشد. اين نرم افزار كاربر را قادر مي سازد به راحتي روي اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري احاطه كامل داشته باشد و بتواند اكثر اين فرمت ها را به يكديگر تبديل كند. این نرم افزار تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می نماید. با کمک این برنامه جدا از تبدیل می توانید فیلم ها و صوت ها را به یکدیگر بچسبانید و یا از یکدیگر جدا کنید. گذشته از تبدیل فرمت که کار اصلی این نرم افزار است، وظایف جانبی آن مانند جدا کردن و چسباندن قطعات مختلف فیلم به یکدیگر، قرار دادن افکت ها و قرار دادن زیرنویس برای فیلم ها را می توان نام برد. کیفیت فوق العاده بالا در تبدیل فرمت در کنار سرعتی بی نظیر باعث می شود فکر استفاده از نرم افزارهای دیگر را از ذهن خود بیرون کنید. پشتیبانی از فرمت های HD و SD و تبدیل فرمت آنها باعث هرچه کاملتر شدن نرم افزار می شود. تبدیل فرمت ویدیو ها و موزیک ها برای دستگاه های مالتی مدیا مانند iPod, iPhone, PSP و ... را نیز پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی فیلم ها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. قرار دادن عکس ها و فیلم ها در کنار یکدیگر و ساخت فیلم نیز شاید از بی نظیرترین قابلیت های این نرم افزار باشد .





ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

 

امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسیاری از سرویس های دیگر در سراسر دنیا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام های خود می نمایند. اما در دنیا این سه امروزه بیشترین کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. این که از چه ابزارهایی برای مدیریت هرچه بهتر و البته سریعتر ایمیل های خود استفاده کنیم نکته بسیار مهمی است. می توان از هرنوع مرورگری برای این کار استفاده کرد اما ابزارهایی هم هستند که فقط برای مدیریت ایمیل ها طراحی شده اند. بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را برروی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل های مختلف و رایج استفاده می کند قادر به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. البته این بخش کوچکی از قابلیت های این ابزار به شمار می رود چراکه بسیاری از مدیران سایت ها به دلیل داشتن ایمیل های اختصاصی که معمولا به دامین  ها متصل است بهترین راهکار را استفاده از نرم افزارهایی این چنینی می بینند تا بتوانند هرچه بهتر مدیریت پست های الکترونیکی خود را امکان پذیر سازند. امنیت بالا ، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط ، استفاده از قابلیت Tab Browsing ، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

با کمک نرم افزار فوق العاده Flip PDF شما قادر خواهید بود تا از فایل های پی دی اف خود کتاب های پویای قابل ورق زدن بسازید!
این نرم افزار ویژگی های انعطاف پذیر و قدرتمندی را مانند قرار دادن ابر لینک و بوکمارک، قرار دادن آلبوم عکس، ویدئو، فایل صوتی، فلش، ویدئوهای یوتیوب و ... را برای کاربران فراهم نموده است. علاوه بر این از دیگر امکانات مفیدی که Flip PDF Pro در اختیار شما قرار می دهد می توان به امکان گرفتن خروجی در فرمت های مختلف مانند HTML ،EXE ،Zip، تهیه نسخه موبایل یک کتاب PDF، رایت روی سی دی، افزودن متن و ... اشاره نمود. 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

ActiveFax نرم افزاری پیشرفته و قدرتمند در زمینه دریافت و ارسال فکس از طریق ایمیل می باشد. با توجه به معماری client / server در ActiveFax تمامی داده ها بر روی fax server ذخیره می شوند. با fax client یکپارچه و درایور پرینتر ActiveFax، فکس کردن از هر برنامه استانداردی، قابل انجام است. این نرم افزار به سادگی سرویس فکس را با تمامی برنامه های کاربردی دیگر ادغام می کند و واسط های استانداردی را برای سرویس فکس ارائه می دهد. از آن جایی که ActiveFax به طور خودکار به تشخیص و پیکربندی سخت افزار موجود پرداخته و پس از نصب، سرویس فکس را برای برنامه های شما فعال می کند. به کارگیری این نرم افزار برای ارسال فکس به راحتی و سرعت چاپ یک سند ساده می باشد. پنجره ی محاوره ای ActiveFax نام (لیست نام) دریافت کننده را برای شما نمایش می دهد.
شما می توانید نام افرادی را که بیشتر به آن ها فکس ارسال می کنید را در دفترچه تلفن خصوصی یا مرکزی ذخیره کنید تا به آن ها دسترسی آسان تری داشته باشید. علاوه براین ActiveFax داده ها را روی سرور ذخیره می کند تا اگر ارسال فکسی با شکست مواجه شد، ارسال به صورت خودکار و با استفاده از تکنیک های پیچیده شماره گیری مجدد، تکرار شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

K-ML نرم افزاری جهت مدیریت فهرست ایمیل های ارسالی شما می باشد. در واقع K-ML می تواند به عنوان یکی از ابزارهایی بازاریابی آنلاین مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از آن شما به راحتی قادر خواهید بود تا لیست های متعددی از مشتریان و مخاطبین خود تهیه کرده، آن ها را ذخیره کنید و متناسب با پروفایل آن ها برایشان ایمیل های گروهی ارسال کنید. K-ML از ارسال پیام های HTML به همراه تصویر، صدا، فایل های پیوستی (attachments) و ... پشتیبانی می کند. علاوه بر این K-ML می تواند برای اشتراکات آنلاین در وب سایت ها تعبیه شود.
 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

مرورگر وب جدید Google Chrome  گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.
این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

نسخه 8 (جدید ترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس ) در آشیانه دانلود :
Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 نرم افزار پرتابل دانلود فایل از سایتهای تورنت uTorrent v3.0 Build 25422

 

نرم افزار پرتابل دانلود فایل از سایتهای تورنت uTorrent v3.0 Build 25422

 

برای اینکه بتوان فایلی را از اینترنت دانلود نمود بهتر است تا از یک نرم افزار مدیریت دانلود استفاده کرد. تا به حال نرم افزارهای مختلفی در زمینه ی دانلود فایل از اینترنت ساخته شده که هر کدام از آنها دارای مزیتها و معایبی هستند. امروز در سایت آشيانه دانلود نرم افزاری را برایتان اماده کرده ایم که میتوانید با کمک آن از سایتهای تورنت فایل دانلود کنید.
نرم افزار uTorrent نرم افزار معروفی برای دریافت فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید به صورت کامل بر روی فایلهای در حال دانلود خود از کلاینتهای معروف بیت تورنت مدیریت داشته باشید. این نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخوردار است که در عین سادگی امکانات فوق العاده ای در آن قرار داده شده است. همچنین برخلاف سایر کلاینت های تورنت، این نرم افزار از منابع سیستمی کمی استفاده میکند در واقع با استفاده کمتراز 6 مگابایت حافظه، به شما این امکان را می دهد تا از رایانه خود بگونه ای استفاده نمایید که گویی چنین نرم افزاری اصلا برروی سیستم شما وجود ندارد چرا که برنامه حاوی فایل اجرایی با حجم کمتر از 290 کیلوبایت است. البته از این نرم افزار نمیتوان برای دانلود هر فایلی استفاده کرد در گوشه ی سمت راست نرم افزار امکاناتی برای جستجو در میان سایت های مختلف مربوط به BitTorrent قرار داده شده که نتیجه ی آن در مرورگرتان به نمایش در می آید. همچنین پس از نصب نرم افزار هر گاه به عنصر فایل بیت تورنت برخوردید به جای Save آن بر روی سیستم، آن را بوسیله ی این نرم افزار باز کنید تا دانلود شود. علاوه بر این نرم افزار از چندین زبان مختلف از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند که میتوانید با انتخاب این زبان کلمات و جملات محیط نرم افزار را به زبان فارسی تبدیل کنید تا راحتتر بتوانید با آن کار کنید. نسخه اي را که در اختيارتان قرار داديم پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هايی که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد مانند کافی نت ها ، دانشگاها و ... استفاده کنيد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

دانلود نرم افزار افکت گذاری و افزودن موسیقی پس زمینه به فیلم Ashampoo Video Styler v1.0.0

 

Ashampoo Video Styler یک برنامه ایده آل با رابط کاربری آسان و حاوی بسیاری از توابع و فیلترهای مورد نیاز شما برای افزودن موسیقی به فیلم است. به عنوان مثال با Ashampoo Video Styler می توانید فیلترهای متعدد و یا موسیقی پس زمینه را به ویدیو خود اضافه کنید و فیلم نتیجه شده را در فرمت های مختلفی برای خروجی تولید کنید. با این برنامه کاربران قادر خواهند بود تا افکت های ویدیویی و آهنگ های پس زمینه را به کلیپ خود اضافه کرده و همچنین به تغییر سایز آن ها مطابق سلیقه خود بپردازند. در این برنامه این امکان را خواهید داشت تا تنها با چند کلیک ویدیو خود را در YouTube و یا Facebook برای دوستان خود در هر نقطه از جهان به نمایش بگذارید. 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

اسکایپ (Skype) نرم افزار محبوبی برای ارتباط صوتی و تصویری از طریق اینترنت با دوستان و آشنایان می باشد و به کاربر اجازه می‌دهد تا به وسیله پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی و ویدیویی برقرار کنند. Evaer کاربردی آسان برای ویدیو اسکایپ، مصاحبه های صوتی، کنفرانس ها، پادکست ها و VoIP calls خانوادگی دارد که به وسیله این نرم افزار قادر به ضبط مدیاهای اصلی (صوت یا تصویر)، بدون از دست رفتن هیچ چگونه داده ای، خواهید بود. حتی اگر شما اندازه پنجره Skype video را تغییر دهید، در کیفیت ویدیو ضبط شده تاثیری نخواهد داشت. 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

دانلود آسان با مدیریت دانلود قدرتمند و کم حجم InstantGet v2.12

 

InstantGetمدیریت دانلود و شتاب دهنده ای قدرتمند و کارآمد می باشد که قادر است با تقسیم نمودن فایل ها به چندین قسمت و دریافت هم زمان تمامی قسمت ها سرعت دانلود شما را تا میزان 5 برابر سرعت واقعی خود افزایش داده و با ارائه ی ویژگی های مدیریتی قدرتمند این امکان را برای شما فراهم سازد تا دانلود های خود را ساده تر سازماندهی نموده و پروکسی ها و سایت ها را نیز به آسانی مدیریت نمایید. علاوه بر این InstantGet با داشتن قابلیت های فراوانی همچون امکان جست و جوی فایل های دانلود شده توسط آدرس اینترنتی فایل، برحسب نام و یا کامنت، پشتیبانی کامل از پروتکل های FTP و HTTP ، پروکسی سرورها، آدرس دهی فایل، کوکی ها و دایرکتوری ها، کنترل کلیپ برد، عملکرد به عنوان FLV Grabber و دانلودر از سایت های آنلاین محبوبی مثل YouTube، Metacafe، Break، Liveleak، Youku، Tudou و Ku6  و ... شما را ترغیب می سازد تا این مدیریت دانلود بی نظیر را نیز امتحان نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 365
بازدید ماه : 798
بازدید کل : 256587
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1