آشیانه دانلود
دانلود نرم افزار

 

VLC media player نرم افزاری متن باز و رایگان و در عین حال حرفه ای برای پخش فرمت های مالتی مدیا و صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فرمت های صوتی و تصویری ، قابلیت پخش انواع فایل های ویدیویی خاص نظیر DVDs, VCDs, MPEG, و DivX را در کنار پخش فرمت های معمول را دارا می باشد که با توجه به پشتیبانی از اکثر فرمت ها از ذکر آنها خودداری می نماییم. این نرم افزار حرفه ای و سبک ، با داشتن میلیون ها کاربر به شما این اطمینان را میدهد که آسوده خاطر از آن استفاده نمایید. قابلیت استفاده و نمایش از انواع زیرنویس ها و با پشتیبانی از زبان فارسی در کنار قابلیت هایی نظیر چرخش ویدیوها (rotate) و همچنین crop کردن آنها در حین تماشا از نرم افزار رایگان VLC media player برنامه قابل رقابت با نرم افزارهای تجاری می سازد. همچنین این نرم افزار میتواند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب به کاربر قابلیت capture گرفتن و پخش بهینه را ارائه نماید. پخش فرمت فرمت های HD و Full HD نیز در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است.

 

vlc media player پلیر قدرتمند مالتی مدیا VLC media player 2.1.0

 

 

   



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:پلیر قدرتمند مالتی مدیا VLC media player 2,1,0,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

Subtitle Edit نرم افزاری متن و باز رایگان جهت ویرایش و ساخت فایل های زیرنویس می باشد. ویرایش متن و زمان زیرنویس ها و هماهنگ سازی آنها با ویدیو با توجه به داشتن پلیر داخلی امکان پذیر است و کاربر به راحتی میتواند زمان شروع و پایان مکالمات را مشاهده نموده و متن را اصلاح نماید یا متن جدیدی و زیرنویس جدیدی بسازد. قابلیت ویرایش انواع زیرنویس ها نظیر srt و زیرنویس های sub/idx از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. همچنین نرم افزار میتواند زیرنویس های ریپ شده روی دی وی دی ها و ویدیوها و فیلم های divx و mkx را خروجی گرفته و ویرایش نماید. قابلیت اتصال مستقیم به گوگل ترانسلیت میتواند این امکان را فراهم کند تا کاربر به سادگی قابلیت ترجمه متن و کلمات را دارد. باتوجه به پشتیبانی از یونیکدهای utf-8 و ansi زبان فارسی را به راحتی پشتیبانی نموده و مشکلی با ویرایش آن ندارد.

 

Subtitle Edit ویرایش و ساخت زیرنویس Subtitle Edit 3.3.9 Final

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:ویرایش و ساخت زیرنویس Subtitle Edit 3,3,9 Final,
ارسال توسط احسان غفوری

Cheat Engineنرم افزاری است که به منظور کمک به کاربران بازی های کامپیوتری طراحی شده است تا توسط آن قادر باشید هر قابلیتی از بازی را که به صورت متغیر عددی تعریف شده است مانند میزان سلامتی، پول، تعداد تیرها و ... را به راحتی تغییر دهید به عنوان مثال اگر سلامتی شما در بازی رقم ۵ را نشان می دهد می توانید آن را به رقم ۹۹۹ و هر عدد دیگری تبدیل کنید. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچ ترینر و کد تقلبی برای بازی ها ندارید. Cheat Engine به وسیله یک اسکنر حافظه به سرعت متغیرهای مورد استفاده در داخل یک بازی را اسکن و به شما اجازه می دهد تا آنها را تغییر دهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

Xilisoft Video Converter Ultimate نرم افزاری بسيار قدرتمند و حرفه اي با کاربردی آسان برای تبدیل انواع فرمت های رایج ویدئویی می باشد. اين نرم افزار كاربر را قادر مي سازد به راحتي روي اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري احاطه كامل داشته باشد و بتواند اكثر اين فرمت ها را به يكديگر تبديل كند. این نرم افزار تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می نماید. با کمک این برنامه جدا از تبدیل می توانید فیلم ها و صوت ها را به یکدیگر بچسبانید و یا از یکدیگر جدا کنید. گذشته از تبدیل فرمت که کار اصلی این نرم افزار است، وظایف جانبی آن مانند جدا کردن و چسباندن قطعات مختلف فیلم به یکدیگر، قرار دادن افکت ها و قرار دادن زیرنویس برای فیلم ها را می توان نام برد. کیفیت فوق العاده بالا در تبدیل فرمت در کنار سرعتی بی نظیر باعث می شود فکر استفاده از نرم افزارهای دیگر را از ذهن خود بیرون کنید. پشتیبانی از فرمت های HD و SD و تبدیل فرمت آنها باعث هرچه کاملتر شدن نرم افزار می شود. تبدیل فرمت ویدیو ها و موزیک ها برای دستگاه های مالتی مدیا مانند iPod, iPhone, PSP و ... را نیز پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی فیلم ها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. قرار دادن عکس ها و فیلم ها در کنار یکدیگر و ساخت فیلم نیز شاید از بی نظیرترین قابلیت های این نرم افزار باشد .





ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

ActiveFax نرم افزاری پیشرفته و قدرتمند در زمینه دریافت و ارسال فکس از طریق ایمیل می باشد. با توجه به معماری client / server در ActiveFax تمامی داده ها بر روی fax server ذخیره می شوند. با fax client یکپارچه و درایور پرینتر ActiveFax، فکس کردن از هر برنامه استانداردی، قابل انجام است. این نرم افزار به سادگی سرویس فکس را با تمامی برنامه های کاربردی دیگر ادغام می کند و واسط های استانداردی را برای سرویس فکس ارائه می دهد. از آن جایی که ActiveFax به طور خودکار به تشخیص و پیکربندی سخت افزار موجود پرداخته و پس از نصب، سرویس فکس را برای برنامه های شما فعال می کند. به کارگیری این نرم افزار برای ارسال فکس به راحتی و سرعت چاپ یک سند ساده می باشد. پنجره ی محاوره ای ActiveFax نام (لیست نام) دریافت کننده را برای شما نمایش می دهد.
شما می توانید نام افرادی را که بیشتر به آن ها فکس ارسال می کنید را در دفترچه تلفن خصوصی یا مرکزی ذخیره کنید تا به آن ها دسترسی آسان تری داشته باشید. علاوه براین ActiveFax داده ها را روی سرور ذخیره می کند تا اگر ارسال فکسی با شکست مواجه شد، ارسال به صورت خودکار و با استفاده از تکنیک های پیچیده شماره گیری مجدد، تکرار شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 669
بازدید ماه : 1321
بازدید کل : 257934
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1